måndag 2 juli 2012

Han kände igen oss!

Han kom på sin fina asfaltsracer, "rätt märke och rätt färg", medlem i en känd cykelklubb. Ha sa: "Men det är ju ni som springer från Stockholm till Lysekil. Vilket sammanträffande. Jag har läst om er på bloggen! Hur mår ni?" Vi fick en trevlig pratstund med Jens Näsholm. Jens berättade att han cyklade från Stockholm till Fiskebäckskil under tre dagar. Vilken energi vi fick! En ung vältränad man följer oss på bloggen. Han drog vidare och sa: "Jag och min flickvän ska försöka komma till Lysekil Charity Concert! Vilket möte!

1 kommentar:

  1. Hejsan på er!! Som sagt, vilket otroligt sammanträffande att jag lyckades träffa på er. Tänkte på möjligheten att träffas när jag såg en skylt med Hova 30km i skogen efter Tived, men la ned den möjligheten ganska omgående... Och så plötsligt kommer ni ut från en grusväg :-) Jag fick extra energi hela vägen till hällekis.

    Ett mäkta imponerande projekt ni har dragit igång för att hjälpa till... Inspirerande!!!

    Lycka till och kör hårt så syns vi i Lysekil :-)

    //jens

    SvaraRadera